Tuesday, October 14, 2008

تکذیبیه!

بدینوسیله کلیه القاب غیر واقع را که در پست قبل به اعلیحضرت قبله همایونی نسبت داده شده را تکذیب نموده و اعلام میداریم که اصلن از این خبرها نیست! (می دانیم که این نوع تکذیب باعث تعجب شما نشده!!) لذا اینطور نباشد که ما فقط حال تایپ کردن نداریم و شما فکر کنید ما کلن بی حالیم... داریم خوبش را هم داریم!! مگر می شود آیت الله صافی گلپایگانی اینچنین سخنرانی کند و ما بی حال باشیم؟! خدا وکیلی چنین سخنانی میّت را از دیار باقی، به آغوش گرم خانواده باز می گرداند، چه برسد به "ما"!!

ایشان با اشاره به رسوايي‌هاي اخلاقي سردمداران کشورهاي غربي اظهار كرده اند که: «غرب مبتذل‌ترين فرهنگ‌ها را دارد که حتي حيوانات هم اين فرهنگ را ندارند؛ حال کساني که دعوت به آزادي و بي‌بند و باري مي‌کنند و با حجاب معارضه دارند؛ در واقع فرهنگ اصيل و نهادينه شده ما را مي‌خواهند به فساد بکشانند و فرهنگ فاسد خود را جايگزين آن كنند.»

در پایان احتمالن ایشان خواسته اند بگویند که جناب سردار زارعی، استاد مددی، آقای شیرازی و یا پاره ای از آقازاده ها که اهل تلنبه و بخیه اند نیز سردمداران کشورهاي غربي بوده اند که حکمن وقت نشده، لذا قبله عالم قبول زحمت نموده تا خیر دنیا که البته مالیده، اما خیر آخرت را از آن خود بنماید!

بوس!

-----------------------------------------------------------------------------------

همایش دین در دنیای جدید مؤسسه­ گفت­وگوی تمدن­های آقای خاتمی که در ژنو قرار دارد با حضور تعداد متنابهی از افراد سرشناس برگذار شد. اما جالب اینکه تلویزیون جمهوری اسلامی دست دادن احمدینژاد با کوفی عنان و بعضی از مهمانان را نشان داد و نامی از خاتمی برده نشد و فقط چهره وی در حال مصاحبه با خبرنگاران در مورد انتخابات به نمایش درامد!
ترس انسان را حقیر می کند!!

<< Home

Free counter and web stats