Thursday, June 19, 2008

فاک در دفتر اقای معاون!

بر آن شدیم تا مطلبی منباب فاک در دفتر اقای معاون بنگاریم تا بلکم این مشکل جنسی آقایان که با افزایش مهرورزی فزونی یافته مورد توجه قرار گیرد و با دستان توانمند تنها مهندس مملکت که مشکلات تمامی ممالک دنیا را یک تنه رفع می کند، حل شود!
آقای مددی را با ته ریش جو گندمی، در کسوت معاونت، در دفتر کار عریض و طویل دانشجویی و فرهنگی اش تصور کنید که در حال انجام عملیات فرهنگی با یک دختر دانشجو بوده است. همان انسان خداپرستی که درکلاس هایش مدرس علوم "قرآن و حدیث" بوده و عمری را صرف تعبد و تحقیق پیرامون موضوع "معراج پیامبر اسلام" کرده. حال دست و لب لرزان ایشان را تصور کنید که بعد از پیش درآمد مذاکرات، بین زمین و آسمان بوده اند که قفلی می شکند... و حال باقی قضایا را تصور کن اگه حتی تصور کردنش سخته!!


شاید هر پسر و یا دختر جوانی در شرایطی قرار گرفته باشند که بخواهند طرف مقابل خود را به هر طریقی به اصطلاح تور کنند، چه در حد فکر، چه با شرم و حیا، چه بی واسطه! اما این مددی ماشاالله عجیب اعتماد به نفسی در خود دیده که چنین پیشنهاد شیرینی را داده است. (همینطوری یاد شیرین زبانی های دوران جوانی مان افتادیم: خانوم دوس پسر شیرین به شرط چاقو نمی خواید؟!) گویا آقای معاون در لحظه هایی خاص از زندگی اش همواره دچار خود برد پیت بینی حاد می شده که این بار مرض بدجوری عود کرده است و کار دستش داده.
اما بعد پنهان رویداد اینجاست که چرا طی یک سال گذشته غدد ذیل کلیوی آقایان بطور ناگهانی فعال شده؟! که قالبن هم مسند ایشان در تضاد با عاشقیت موازی و در محور حفظ و ایجاد امنیت خانواده است. باید بگوئیم که نگرانی قبله همایونی بسیار جای تامل دارد چرا که این آقایانِ * هیچکدام در شرایط عادی دست به این کار نزده اند. یعنی فعالیت غددی که شرح آن رفت به قدری بالا زده که بطور مثال جناب سردار زارعی از مشایعت شش زن حرفه ای سود جسته و در آخر پس از فارق شدن چنان به وجد می آید که نماز شکر جماعت برگذار کرده آن هم بلافاصله که خب لاجرن بدون لباس برگذار گردیده!
غدد آقای شیرازی که حتی اجازه نمی دهند وی به محل مورد نظر یا همان "مکان" برسد و به ناچار عملیات را در ماشین استانداری آغاز می نمایند!!
اما پارامترهای عملیات غدد جناب دکتر مددی –یعنی ساعت هفت شب در دانشگاه، در محل توبیخ دختران یاقی دانشگاه و انجام عملیات با یک دانشجوی خاطی!- این مطلب را به ذهن ساتع می کند که احتمالن ایشان سعی در ثبت رکوردی خاص در کتاب گینس را داشته اند!!!

*لغتی که به افرادی با غدد ذیل کلیوی بسیار فعال اتلاق می شود! (لغتنامه خط خطی!)

<< Home

Free counter and web stats