Monday, September 29, 2008

حس!

قبله عالم دچار بی انگیزگی مفرط دروبلاگ نگاری شده است و حس و حال سابق را ندارد. آخر هرچه به این معجزه هزاره سوم گیر می دهیم تاثیری جز اقتشاش افکار همایونی ندارد!
نه!... اصلن شما بگویید که قبله همایونی چه صحبتی راجع به این گلواژه ها بنماید که مناسبات و احترامات انسانی و شخصیتی عظیم و پهناور خود را مورد تاخت و تاز قرار ندهد؟! شما بگویید هان؟!

«وی [جناب «ا.ن»] در پاسخ به سوالی در باره تحت فشار بودن تعدادی از فعالین سیاسی و اساتید دانشگاه در ایران گفت: این حرفهای صهیونیستها و آمریکاییهاست. اینها در ایران واقعیت ندارد. در ایران آزادی و قانون حاکم است و آیین دادرسی قوه‌ قضاییه ما از مترقی‌ترین آیین دادرسیها است. به نحوی که یک نفر می‌تواند بیش از پنج بار درخواست فرجام‌خواهی کند.
خبرنگار لس‌آنجلس‌تایمز گفت: یعنی در ایران کسی تحت فشار نیست و در زندان نیست؟ رئیس جمهور در پاسخ گفت: اگر کسی جرمی مرتکب شود در دادگاه علنی با حضور وکیل به جرمش رسیدگی و طبق قانون عمل می‌شود.»

یا

«ما فقیر آنچنان که در آمریکا هست در ایران نداریم»
«98 درصد مردم طرفدار نظام ما هستند»
یعنی این آمریکایی ها اینقدر احمق اند یا... چی میگی اصلن؟!

-----------------------------------------------------------------------------------
چرا انجام کاری که زشت، حرام یا مغایر با امنیت ملی نیست، جزء صور قبیحه است و امنیت ملی را به خطر می اندازد؟! و اصلن چرا آنجا حلال است و اینجا حرام؟!! آهان فهمیدیم! جناب «ا.ن» در آمریکا این حرکت را انجام داده است تا امنیت ملی آمریکا را به خطر بیاندازد!!



<< Home

Free counter and web stats