Friday, September 12, 2008

این یک فیلم طنز نیست

از آنجایی که تک تک کلمات دیالوگ ها از اهمیت خاصی برخوردار بودند، مبادرت به استخراج متن نمودیم تا خیر و دنیا و آخرت نیز از آنِ شما شود:
.
گزارشگر: روز 27 خرداد چه روزیه؟
شهروند(!): ایشالا روز مخابرا... روزِ که انتخابات رئیس جمهوره، تمام ایران یعنی.. اکثرن از دم باید رای بدیم (!!)
گزارشگر: چرا باید رای بدیم؟
شهروند(!): چون ما ایرانی هستیم. باید وظیفمونه (!!) رای بدیم.
گزارشگر: شما برای سرنوشت کشورتون تا چه اندازه ارزش قائلین؟
شهروند(!): من اونقدَر ارزش یعنی دارم یعنی خدا سر شاهده نه خودم، من یه فردِ.. وظیفه خودم می دونم، چون قلبم الان گرفته... (در اینجا این شهروند(!) سری از روی یأس تکان می دهد و گویا نی نی چشمانش هم پر اشک گردیده) خیلی ارزش داره. چون اینجا یوخورده کار اداری داشتم به ما نرسیدند واقعن قلبم گرفت.. وظیفه سرنوشت کشورخیلی ارزش داره... بیا (در این بخش کاغذی را به گزارشگر نشان می دهد) یدونه امضا می خواستم اونو نداد به ما.
گزارشگر: خیلی متشکرم. خودتونو معرفی کنید
شهروند(!): رحیم خالقی هستم.
گزارشگر: شغلتون؟
شهروند(!): آشپز هستم.
...
توجه شما را به شدت به ادامه گزارش نیز جلب می نمائیم
.
لینک دانلود با فرمت WMV کیفیت، DVD حجم، 2.30 Mb
«لینک تصحیح شد»
با سپاس از لوبیا، جهت برودکستینگ!

<< Home

Free counter and web stats