Saturday, August 09, 2008

این پول کثیف!

آقا، خانم، اصلن پول بدبختی می آورد! از شخص اشرف قبله عالم به شما نصیحت که پول کثیف است. به دنبال آن نباشید. کدام پولداری را می شناسید که خوشبخت باشد!! اصلن خدا به بندگانی که غضب کرده باشد مال و پول دنیا می بخشد. چرا راه دور می رویم... همین احمدی نژاد... پس از اقتصاب پست ریاست جمهوری به لعنت خدا دچار شد و نفت دوبرابر، سه برابرو ناگهان شش برابر شد. مگر خداوند عالمیان نمی توانست در زمان خاتمی نفت را گران کند؟!!؟! چرا می توانست و گران هم کرد. اما چون خاتمی خیلی کمتر از احمدی نژاد بود خدا می خواست خاتمی را کمتر لعنت کند لاکن نفت 10 دلار را کرد 28 دلار. و البته خاتمی زرنگ تر از احمدی نژاد بود و برای اینکه ملعون نشود پول های اضافی افزایش قیمت نفت را در صندوق ذخیره ارزی که خود تاسیس نمود، انبار کرد و اجازه نداد تا کثافت پول اضافی یقه اش را بگیرد و حتی بودجه مملکت را هم 14 دلار می بست.
اما این معجزه هزاره سوم مورد لعن شدید پروردگار عالمیان قرار گرفته است. چرا که قیمت نفت 28 دلار به بیش از 140 دلار افزون گشته و همینطور پول است که زیر پای این معجزه می ریزد!! تازه احمدی نژاد هوش و درایت خاتمی را هم نداشته و در صندوق ذخیره ارزی را هم گشوده و تا حدی مورد لعن پروردگار قرار گرفته که در پاره ای از اوقات میزان موجودی صندوق ذخیره ارزی را هم منفی کرده است.
لذا از آنجا که چوب خدا صدا ندارد، بدانید و آگاه باشید پول زیادی بدبختی می آورد. از همین احمدی نژاد عبرت بگیرید! ببینید که هرچقدر دست و پا می زند، وزیر عوض می کند، از خودش تئوری اقتصادی در می آورد، از رهبرش خرج می کند، متوصل به انواع هاله و امدادهای غیبی و مدریت های الهی می شود، ، باز هم حتی نمی تواند قیمت خیار و گوجه را ثابت نگهدارد، تثبیت قیمت نرخ تورم و مسکن پیشکش!
لذا از مال دنیا غافل شوید و به تعبد و بندگی روی آورید و دعا به جان قبله همایونی کنید که شما را از چنین مطالب گوهرباری برخوردار می گرداند که حتی احمدی نژاد هم از آن غافل است!!
بوس!

<< Home

Free counter and web stats