Friday, August 01, 2008

یک شهروند ناشناس!

به همراه داشتن حیوانات نقص حقوق یک شهروندی شناخته شده است. آرایش کردن خانم ها هم ناقض حقوق وی می باشد. مدل های موی سیخ سیخ و گودزیلائی و مرغی هم همینطور. اما اینکه حقوق کدام شهروند نقض شده معلوم نیست. این شهروند تا قسمتی ناشناس، خود را به ما نمی نمایاند و عده ای دیگر را جهت حق طلبی و ایجاد امنیت اخلاقی خود به خیابان ها فرستاده تا امنیت و حق خورده شده اش را از مردم نسبتن همیشه در صحنه باز ستاند. ولی سوال اینجاست که ای شهروند نسبتن محترمی که در پی احقاق حقوق حقه خود به دنبال حیوانات و فشن ها و عروس هایی که انگار با مانتو و شلوار از آرایشگاه فرار کرده اند می دوی و حقوق حقه خودت را با لوازم ملاطفت ناک از ایشان اخذ می کنی، هرگز آیا به حقوق حقه دیگر خودت که همانا "مغز"ت می باشد رجوع کرده ای که ببینی این گودزیلاها و عروس های فراری چطور شد بصورت مسالمت آمیز اینجا آفریده شدند و هم اکنون مشغول تناول حقوق تو هستند؟!؟؟! آیا از خودت پرسیده ای این نسل که حتی نطفه اش هم از پیاز و سیب زمینی همین حکومت اسلامی بسته شده است چطور تو را و دین و مسلک و منش تو را زیر پا می گذارد و طرح امنیت اخلاقی جامعه (!!!) تو را به سخره گرفته است؟ نه، شهروند نسبتن گرامی! اینها از فضا نیامده اند و "کار کارِ اینگلیسا نیست" و دست استکبار جهانی و ایادی آن هم در میان نیست. اینها نمک پرورده خود تو هستند
شهروند نسبتن محترم!
آنهایی که حق تو را شخصن میل می کنند و یا میدهند توله سگ های همراهشان حق تو را میل کند یا هرازگاهی کفن پوشت می کنند، همانهایی هستند که تو آنها را خواهر و برادر دینی ات می خوانی. فرزندان همان هایی هستند که گاهی به بهانه نوار کاست بازداشتشان کرده ای و گاهی هم به خانه هایشان حمله ور شده ای تا ویدئوهایشان را بگیری که مبادا به جهنم بروند! همان هایی هستند که حق پوشیدن کتانی سفید در مدرسه را نداشتند و حسرت پوشیدن پیراهن آستین کوتاه و شلوار جین را با خود به این سال ها آورده اند. آری برادر* اینچنین است!
شهروند نسبتن ناشناس!
مغزت نه تنها در زمینه حقوق شهروندی ات کار نمی کند بلکه در دیگر زمینه های اقتصادی و سیاسی و مدیریتی هم تکانی به خود نمی دهد. نشان به آن نشان که در بهبوهه جنگ به استقبال کوپن و سهمیه و... رفتی و حال در بهبوهه کوپن و سهمیه برق و بنزین و طرح آمار اقتصاد خانواده و اداره کل گیتی و کهکشانهای زیرمجموعه اش به پیشواز جنگ می روی! هرچند که تو به کمک امدادهای نچندان غیبی همیشه پیروزی!!


* قبله عالم رسمن داشتن چنین برادرانی را تکذیب می کند!!

<< Home

Free counter and web stats