Sunday, July 27, 2008

اندر احوالات اوبونتو!

مثل خواب و خیال است. مانند توهم بعد از "علف"!! اینکه در یک لحظه ای به طول 4 یا 5 ثانیه ناگهان کل هارد کامپیوتر دود بشود... آن هم طوری که حتی دودی هم از آن برنخیزد بلایی است که هیچ کس انتظار آن را ندارد. خماری و گیجی از دست دادن اطلاعاتی که در طول شش سال جمع آوری، تدوین و آفرینش شده قابل وصف نیست. از غم و غصه به اولیا حضرت گفتیم: "بچه مان مرده است انگار!!"
هرچند که دست استکبار جهانی در کار نبود و نبوغ و حس همان کنجکاوی و تشنه علم بودن و اینها باعث بروز چنین مشکلی شد، اما دشمنان ما بدانند... با تلاشی پیگیر و طاقت فرسا پس از سه شبانه روز اکثر اطلاعات همایونی را بازیافت کرده ایم تا این دشمنان بروند و از دست ما بمیرند!! و اینک آی خوشحالیم ها ا ا!

اما دلیل این اختلال در امنیت اطلاعات در سطح کامپیوتر ما همانا این بی حجابانی هستند که هی امنیت اخلاقی را در سطح شهر به خطر می اندازند و آنگاه دوست پسرهایشان حواسشان پرت می شود و می آیند و وبلاگ های شبه علمی از خود می نویسند و قبله عالم را به زحمت می اندازند. در پی نصب آخرین ورژن ubunto 8.04 لینوکس بودیم و در یکی از همین وبلاگها خوانده بودیم که امنیت در تغییر پارتیشن هنگام نصب آن زیاد است و نگران هارد خود نباشید. لذا در حین سرکشیدن لیوان چای و قرقر موس نمی دانیم چه شد که 160 گیگا بایت هارد با شش پارتیشن، تبدیل به فرمت Ex2 شد!!
لذا به کلیه عالمان، کامپیوتر دوستان و (همان کنجکاوان!) و غیره اخطار می کنیم جهت انجام هرگونه اعمالی که هرگونه امنیت –چه اخلاقی و چه اطلاعاتی– را به خطر می اندازد، قبل از نصب لینوکس حتمن از اطلاعات ارزشمند خود پشتیبان تهیه کنند و قبل از اقدام به نصب به وسیله خود CD از سالم بودن آن مطمئن گردند و به Original بودن آن نیز اطمینان نکنند.

خواستیم جهت تنویر افکار عمومی دوری خود را از شمائی که در فراغ قبله عالم در دست موس و به دیده اشک و آه در گلو داشتید توضیح دهیم تا حظ کنید!
بوس

<< Home

Free counter and web stats