Monday, June 23, 2008

WIN WIN!!

دقت کرده اید که خودمان می نویسیم و خودمان هم برای خودمان هورا می کشیم و نظرپاره می نگاریم؟! (منظور از خودمان، خودمان است بعلاوه شماها که آن خودمان اولی هم از روی شکسته نفسی مان است البته!)* هر کسی اعتراضش را در وبلاگ خودش هوا می کند، عده ای هم دورش جمع می شوند و می گویند: «به به.. به به» یا «وا اسفا...» « » (و بعضی ها هم بی شرمی را به جایی می رسانند که می نگارند: «چه وبلاگ قشنگی داری[!!] به من هم سر بزن [منم وبلاگ قشنگی دارم!! پس کی جیگرمو می خوری!!!]») و تا خواهر مادر مخالفان را قلقلک ندهی صدا از کسی بیرون نمی آید. تا به حال نشده که نظر مخالفی و یا توجیحی دریافت کنیم. البته به غیر از لوبیا که گل گفته احتمالن! (هرچند که کسی را هم یارای مخالفت با قبله عالم نیست!) برای مخالفان هم که نظری میفرستیم معمولن با جمله «نظر شما با موفقیت به ثبت رسید و پس از تایید نویسنده نمایش داده خواهد شد»** مواجه می شویم که اصلن نه اجازه انتشار می یابد و نه جوابی از طرف در می آید!! خلاصه اینکه هرکس در جبهه خودش مشغول است و با دیگری کاری ندارد. خب اینطور هر دو طرف احساس پیروزی می کنند البته که خیلی خوب است و احتمالن از برکات مرکات جمهوری اسلامی است. مشکل زمانی عود می کند که گاهی یعنی بیشتر اوقات موافقان، یاران، فدائیان و سینه چاکان قبله عالم هم جرات ابراز عقیده خود را ندارند.
بعد از مبعوث شدن حضرت احمدی نژاد، سیاست کاملن روشنی تدوین شد که افرادی که مارک چفیه دارند هم وبلاگ نویس شوند. (همان هایی که نظرخواهی شان می گوید «نظر شما با موفقیت به ثبت رسید و پس از تایید نویسنده نمایش داده خواهد شد»** و گاهی هم اگرلازم باشد شلوار کسی را ترسا کنند کفن می پوشند! اگر به آرشیو مطالب وبلاگ هایشان نگاهی بیندازید «سیاست» را هم خواهید دید) اما خبری از تبادل نظر نیست. هرچه هست همان است که امر شده و یا بر مغوزشان حک شده!
البته قصد خدشه دار کردن دموکراسی را نداریم هر کسی حق دارد نظر خود را بیان نکند!!
-----------------------------------------------------------------------------------
* باید ترتیبی بدهیم که در صرف فعل فارسی و ضمایر آن "ما" (یعنی قبله همایونی) هم لحاظ شود تا به مشکلاتی از این دست برنخوریم. بطور مثال:
من، تو، او، "ما"(یعنی قبله همایونی)، ما(قبله همایونی و شما) ، شما، ایشان
پیشنهاد دهندگان جایگزین مناسب جهت کلمه "ما" از الطاف قبله عالم برخوردار می گردند مبسوط!
** بلانسبت خودی ها!
.
87/4/5
قبله همایونی تقدیم می کنند!
بنا بر جنگولک بازی هایی که سیستم نظرخواهی دارالعماره سایبر قبله همایونی بر سر دوستان، چاکران، مخلصان و... ما می آورد، بر سرش هوو آوردیم تا درس عبرتی باشد برای سایرین!! لذا زین پس قبله عالم، خورشید تابناک وبلاگستان فارسی، دارای دو نظرخواهی کنارهم می باشد تا در صورت ناز و کرشمه یکی، دیگری به شما سرویس بدهد
در ضمن فراموش نکنید که زین پس به ما مقادیر متنابهی ستاره بدهید!
بوس
قبله همایونی

<< Home

Free counter and web stats