Friday, June 06, 2008

خدا شانس بدهد!

قبله عالم مبهوت است که چطور چنین شانسی به او رو کرده که در ایران بزید. معمولن کمتر از این شانس ها در زندگی شامل حالش شده! شانس کوچکی نیست که در کشوری زندگی کنیم که رئیس جمهورش ادعاهایی دارد که خدا هم کمتر در آن حیطه دست می جنباند. و ادعاهای دیگری هم دارد که چنان با خودش در تناقض است که چی میگی بابا!! کشور را برای ظهور امام زمان آماده می کند (که طبق روایات باید قتل و دزدی و گند و کثافت و تجاوز و احتمالن تورم و مشکل مسکن و نفتی کردن سفره مردم و سردار زارعی! و... در آن افزایش یابد)، سپس خبر از برچیده شدن فساد و گسترش عدل و داد می دهد به زودی! خدای را سپاسگذار باشید که پروردگار عالمیان تمام آلات و ادوات خود را بدست احمدی نژاد سپرده تا تمام سران کشورهای دنیا زنبیل بدست پشت در دفتر ریاست جمهوری صف بایستند تا رئیس جمهور دلبندمان مشکلاتشان را حل بنماید. آنقدر سرش شلوغ شده که فراموش کرده که پروژه منوریل خود را که فقط ستون هایش نصیب مردم شده را به اتمام برساند. که البته گویا قرار است ستون ها را بکشند بیرون تا مردم نفسی بکشند و منوریل هم برود پی کارش!
از دیگر کرامات آن رئیس جمهور اینکه کشوری را که دومین منابع نفتی دنیا را دارد و تا به امروز از تکمیل حتی یک پالایشگاه کامل نفتی هم قافل مانده و برای سوخت خودروهای خود نیازمند واردات بنزین است، یک شبه به صادر کننده بنزین تبدیل کند بدون اینکه مردم منباب تورم حتی احساس سوزشی بنمایند! البته واردات چند میلیارد دلار بنزین شایعه بیش نبوده که از آستین استکبار جهانی فرت زده است بیرون.
به این موارد بیفزائید توروم تک رقمی، حل مشکلات جوانان اعم از مسکن، مدل مو، مد لباس، شهریه دانشگاه، اشتغال زائیدن و همینطور افزایش ارتباط نزدیک با کشورهای دنیا اعم از اریتره، کوبا, ونزوئلا و چند کشور دیگر که اگر راه های ارتباطی آنها در حد شوسه واینها آماده بهره برداری شود آن رئیس جمهور نسبتن محترم بزودی پای بدان خواهد گذاشت و به متحدین ما خواهند پیوست.

پی نوشت 1: راستی انرژی هسته ای حق مسلم ماست را فراموش کردیم.
پی نوشت 2: همه اش که نمی شود نقد مخرب کرد! گاهی هم باید وصف منصف کرد!!

<< Home

Free counter and web stats