Wednesday, April 23, 2008

جنگولک بازی!

بخشی از مناظره انتخاباتي اسحاق جهانگيري و الياس نادران:

سحاق جهانگيري: ...آقاي نادران من شما را منصف مي دانم. آيا درست است من هم بيايم و بگويم شما به امريکا پول داده ايد که از ما حمايت کنند و اين به ضرر ما تمام شود؟ آيا شما اين را قبول داريد که بوش و رضا پهلوي از ما حمايت کنند؟ فرداي قيامت چه پاسخي مي خواهيد بدهيد؟ آقاي قمي چه کاري بايد براي انقلاب و نظام مي کرد که نکرد و حالا شما مي گوييد امريکايي؟...

اما در اخبار 20:30 شبکه دو از زبان یک زنیکه شنیدیم که: جهانگیری هم گفته شما [اصولگرایان] به امريکا پول داده ايد که از ما حمايت کنند تا به ضرر ما [اصلاح طلب ها] تمام شود...

هرچقدر سعی کردیم که اراجیف صدا وسیمای ج.ا را نقد و ریشه یابی کنیم نشد که نشد و کلمات لجام گسیخته تر از معمول ادا شد. لاکن ادامه مطلب بدلیل اینکه حاوی کلمات ناشایستی بود که در شان قبله همایونی نبود حذف گردید!


عکس تزئینی است!


نوشته روی اعلامیه داخل عکس را هم بخوانید
.
پی نوشت: هرچقدر به این پست نگاه می کنیم راضی نمی شویم، بس که این صدا و سیما کریه است. ما که روی دیوار هیچ کدام اینها (اصولگرا غیر اصولگرا، اصلاح طلب و غیر اصلاح طلب) دیگر یادگاری هم نخواهیم نوشت اما پدرسوخته بازی از هر نوعش قبله همایونی را کفری می کند. با این ابزاری که بر گرده مردم سوار شده اند اما از همه چماق ها و هویج ها بیشتر عصبانی مان می کند.
یاد آن نیشخند مسخره گزارشگر چادری در حال ادای فریضه به گوه کشیدن حریف که می افتیم تا فیخالدون رفتار وی جلوی چشممان پدیدار می شود و تف می اندازیم بر این کردار کفتار صفت. هرچند که از این رفتار ها بسیار است و با مرام و مسلک اینها طبیعی، اما اینکه در مواقع ضروری از هیچ گونه دروغ و دغل دریغ نمی کنند، چهره ای از ایشان ساخته که سایه اش ما را هم به لجن کشیده.
و مسخره تر اینکه دیگر توهین به شعورمان انقدر عادی شده که حال گفتن "اوخیش" را هم نداریم!

<< Home

Free counter and web stats