Monday, April 02, 2007


بوی اتفاقات ناخوشایندی به مشام می رسد. گویی دستهایی آشکار سعی دارند، تلاش های پنهان جنگ را به نتیجه برسانند تا به گفته دوستی (!) در جبهه های نبرد حق (!) علیه باطل (!) به فیضی بس جمیل نائل آیند.
اتفاقات اخیر، قبله همایونی را به یاد مدارس دهه 60 می اندازد که دانش آموزان مجبور بودند سه نفری روی نیمکت های کلاس درس بنشینند و عصبانیت ناشی از تنگی جا را با فرود آوردن نوک تیز مداد بر روی دست همکلاسی ای که از خط کشی نیمکت ها تجاوز کرده بود ، تخلیه می کردند!!
دوباره داستان فجیره در حال وقوع است و ما سرمان را با تجاوز کشتی انگلیسی که تازه معلوم نیست سرش یا ته اش به اندازه سه نیم میلیمتر به آبهایمان تجاوز کره، گرم کرده ایم!
آقای رئیس جمهور شما که در کنفرانس هایتان به دیگران "ادوایز" میدهید و از دیگر ممالک برای حل مشکلاتشان با شما تماس می گیرند، کاری بکنید که آتش نفت سر سفره هایمان نیاید، پول نفت پیشکش!! که همان چین و روسیه را می برازد که بخورند و در پس پرده دست به به ما بخندند.
این مطالب را از آن روی گفتم تا توئی که میترسی مطالب دردناک مملکتت را بخوانی _چه برسد که نظرت را راجع به آن بگویی_ بدانی که با گفتن "انشاالله که گربه است" نمی توانی آسوده بخوابی!!
این تصویری است که به کمک احمدی نژاد از ما ساخته اند: 300 the movie
-----------------------------------------------------------------------------------
فيلتر شکن ... فيل تر شکن

http://www.kickfilters.com

<< Home

Free counter and web stats