Wednesday, May 31, 2006


دیری است که وب نگاشتی پیرامونِ پیرامون شخص رییس جمهورمان که خود را به مقام افتخاری خادم ما و ملت ملقب کرده است، ننگاشته ایم! داستان های شیرین و پرباری پیرامون ایشان روی میدهد که به یاری مهندس ضرغامی به شیوایی و شیرینی آن افزوده می شود و بخش های وسیعی از صدا و سیما را نیز سبز می نماید!
حال نیز قصد قلم فرسایی منباب "چای شیرین و نان خالی" و یا "استعفای محافظان" نداریم. در مورد نامه نگاری هم که Case Closed!! انشالله نامه بعدی!!! ولی راجع به جشن پر طمطراق مشهد و.. کیک زرد و.. UCFو.. افاضاتی داریم که هرچند دیر، ولی میفرمائیم.
برگذاری این جشن از اقداماتی بود که می بایست گام موثری در ارائه فرهنگ ایرانی بر می داشت، ولی گویا چون سنگی بر لنگی اثری بدتر داشت! جناب دکتر نژاد (بطور اختصار!)، هماره از رافت اسلامی و دیگر مفاد اسلامی سخن رانده اید و این اواخر در این زمینه نامه نیز نگاشته اید ولی در این جشن هیچ رافتی را ننمایشیده اید. بارها شنیده ایم که هموطنان ما و شما از دیدن این مراسم رعب و وحشت به دل هایشان میهمان شده. گویا در محاسبات خود در یک مثبت یا منفی اشتباه کرده اید که در چه دلی آرامش بنمائید و در چه دلی رعب و وحشت!! پسندیده بود اگر قدری کار فرهنگی هم در کنار کار انقلابی تان انجام میدادید!

باری.. هرچند که این جستار مستارها راه به جایی ندارند ولی نگفتنش هم بیراهه است. این مطلب زمانی از مغز مبارکمان عبور کرد که بحثی دوستانه و عامیانه پیرامون دکتر نژاد درگرفت و دریغی.. و آهی..
-----------------------------------------------------------------------------------
اگر کاریکاتور شدن دکتر نژاد قانونی شود این آهنگ هم کاریکاتورهای خوبی می کشاندها ا ا! البته آهنگ جان کمی صبر کن جریانات آذربایجان بخسبد سپس کارکاتور دیگری ساز کن!!
-----------------------------------------------------------------------------------
نرم افزاری جهت تهیه تصاویر قابل ارسال در اس ام اس! (*.wbmp)
هر گونه استفاده غیرمجاز و تهیه تصاویر و به شخص همایونی ما هیچ ربطی ندارد!

<< Home

Free counter and web stats