Tuesday, January 24, 2006

آکاردئونی که ما را می نوازد!!

شبی از شبهای این مملکت در یک هوای سرد کنار بخاری نشسته و با صفا دست و پنجه نرم می نمودیم و چای داغ را هوررت می کشیدیم که ناگه صدایی از ورای پنجره های رو به کوچه، چونان شهاب سنگی عاشق (ای ول ترکیب !!!) به گوشمان برخود نمود. این صدا صدایی نبود جز آهنگی طرب انگیز از یک آلت لهو و لعب بنام آکاردئون گه مطرب آن طوری آهنگ سلطان قلبها می نواخت که گویی از آستین استکبار جهانی بدر آمده و هم اینک قصد تجاوز و تهاجم فرهنگی به ما را دارد!! (ناخودآگاه یاد روزی در سالهای دور افتادیم که طی یک عملیات چریکی - امنیتی، یک ساز را از یک مغازه به خانه منتقل کرده بودیم افتادیم!)
باری، همین طور که در وادی شهاب سنگ عاشق!! حظی می بردیم به ناگه تصمیمی اخذ نمودیم که تمام مهر ملوکانه مان را در قالب یک پانصد تومانی تقدیم مطرب جوان بنماییم تا برای خودش پشتک و وارویی بزند و ! لاکن مهر ملوکانه به میل اش لبیک گفت و مطرب آهسته آهسته دور شد.
ارسال مهر ملوکانه همان و شعله ور شدن عشق مطرب همان!! لامصب بعد از آن شب، هر شب در کوچه مان چنان سازی می نواخت که تمام آن شش تا و نصفی نت و دو تا آکورد اشتباه زپرتی را همچون سیخی به مرکز اعماق روح ما فرو می کرد و تازه عمق حادثه برایمان هویدا شد که چه می نوازد!! و ما چه کرده ایم!! آخر ای مطرب، ای ، ای ، لااقل یک آهنگ دیگر بنواز! تو که ارواح ما را به هم پیوند دادی!! اصلن ننواز ای ...
این بود انشای ما درمورد تحلیل اوضاع مشعشع موسیقایی موسیقی!!
-----------------------------------------------------------------------------------
اطلاعیه (!!!):

بشر غير از اسلام همان حيواناتي هستند كه روي زمين ميچرند و فساد ميكنند
ما هیچ نداریم که بگوییم!!! حتی !!
-----------------------------------------------------------------------------------
این عکس جالب را ببینید و به روح پرفتوح ما دعا کنید!!
جل الخالق!!! (1تلق برای همیشه!)
-----------------------------------------------------------------------------------

نمی دانیم چه تیتری برای این "خوب" آقای علی آقا بنگاریم!! ولی می نگاریم:
تحریم، کودک، "آدم بده" و "آدم خوبه"، حق فن آوری هسته ای"، "میثم"
مفهوم بود؟!!؟!

<< Home

Free counter and web stats