Sunday, January 01, 2006

و اما پس از ضغرا...!

بازگشت غرورآفرینمان را تبریک گفتیم و به دیدار قلوب تپنده شما آمدیم تا دوباره بنگاریم. لاکن در دورانی که میل ملوکانه نزد صغرا فیض فضای سایبر را طلب می کرد، سوژه ها چونان فشنگ از بقل گوشمان شیهه کشان عبور می کردند و شما را از فیض خواندن اراجیف ما محروم می گذارد. لیکن حال که به حضور ما شتافته اید، مانند قویی زیبا در مردابی بس زیباتر گیر افتاده ایم که کدام گل را برای شما بچینیم! و چه بگوییم. تحریم صدا و تصویر یک عبای شکلاتی را هوار بکشیم و یا نگاه فراجناحی مردی با کاپشن شکلاتی کمرنگ را!!! از فرآیند زیربنایی اصلاحات ورژن جدید سخن برانیم یا از تحقق افاضات کریمه.
حال و حوصله پردازش رویداد سی-یکصدوسی را هم نداریم که این کار وبلاگ نویسان روزمره نویس است!! که هیچ سوژه و دلیلی برای لاگیدن ندارند و الکی می گیرند (یعنی گیر می دهند!) که چرا آب در تلمبه است و چرا چکش قلمبه!!
از دفن آثار چند هزار ساله زیر آب و آسفالت گلایه کنیم... نه.. اصلن حال ما را خوش نمی آید که نوع تمدن عصر حجر و پارینه سنگی را بازسازی کنیم که نوع جدید آن به گفته ظریفان و زمختان و شکر فروشان همی می رسد از راه!! نمی دانیم، از منفی شدن موجودی صندوق ذخیره ارزی بگوییم که... نه..نه.. شاید ما را از اقتصاد و سیاست جدید و قدیم بهره ای نیست (که البته شکسته نفسی می کنیم ها ا !!). شرکت نکردن ایران در نمایشگاه فرش آلمان هم که اتفاق میمون و است که بدینوسیله دست هرگونه استکبار و مستکبر از فرش ما کوتاه شده که البته با ترفند بی عرضگی و بدین مهم موفق نائل آمده اند. شاید بهتر است از پخش فیلمهایی سخن برانیم که در دوره ای حرام و تهاجم فرهنگی هستند و از آستین استکبار جهانی بیرون آمده اند و در دوره ای دیگر حلال می شوند و قابل پخش و مهم اینکه ماورایی نیز می شوند!! از جمله "آهنگ برنادت"، "کنستانتین"، "دلشدگان" مرحوم حاتمی، "مرد فیلی"، "من سام هستم"، "حرفه خانوادگی"، "entrapment" و...!!! هرجند که با سانسورهای یک متر در میان، فیلم ها می شود!!چه بگوییم؟!! از چیز میز، یه چیزایی راجع به همه چیز، قیژ، غضنفر، قانون، هندونه، امان امان و غیره! بگوییم و یا از و !!!
-----------------------------------------------------------------------------------
یک فیض کامل از این معرکه گیری جانانه و سوزناک در ونک ببرید که نسلشان در حال انقراض است!! الحق که دست مرشد سایبر درد نکند!!

<< Home

Free counter and web stats