Monday, January 30, 2006

بدون خط خطی! (+18)

به طور رسمی اعلام می نماییم که شاشیدیم به این سیستم اداری! امروز حال و حوصله هیچگونه خط خطی کردن را نداریم، چرا که اعصاب و روح و روانمان به شدت هرچه تمام تر با سیخ خط خطی شده است. لذا به کلیه خوانندگان می فرماییم کلیه عواقب خواندن این متن را خود به عهده بگیرند!!
اصل تبیین این متن این است که سیستم اداری این مملکت از ازل به شیوه ای تخمی چیدمان گردیده و درست شدنی هم نخواهد بود. جهت صدور یک استعلام ساده چنان به گوز گوز می افتند که گویی با آلات و ادوات رستم دست و پنجه نرم می نمایند و هم اینک است که نامشان در تاریخ ثبت شود و فردوسی برای شان شاهنامه ای دیگر بسراید! فقط برای رفع تکلیف کاغذی را مهر می کنند، پاراف نموده و خود را به هم می مالند تا بلکم یک گوهی خورده باشند و دریغ و درد که اگر این یک قلم را می خوردند اقل کم مشکل محیط زیست را حل می کردند!!
زنیکه چلقوز پس از ورانداز چارتکه کاغذ قسمت گشاد خود راجمع و جور کرده و افاضات می نماید که: "باید بازدید بشه، همینطوری نمیشه جواب داد". خیلی خوب. خبر مرگتان تشریف بیاورید بنمایید... "این فیش واریز کنید هفته دیگه دوشنبه ساعت هفت صبح اینجا باشید"
دوشنبه ساعت هفت صبح همان زنیکه چلقوز همچنان در آغوش گرررم خانواده تپیده و حاضر به ترک بستر هم نیست!
ساعت نه صبح، بوی دلپذیر نان و پنیر از تمام اتاق ها به مشام میرسد و بحث بر سر بربری، داغ است و خنده های دلبرانه و لاس خشکه های مرسوم همجنان ادامه دارد!!
ساعت ده صبح: "ببخشید موردی پیش اومده که باید اول بریم جای دیگه ای. شما تشریف ببرید ما خودمون میایم بازدید می کنیم". در این لحظه احساس می کنید قدرت پیوند زدن خوار مادر طرف مربوطه در شما هویدا شده است....
ساعت دوازده خانم و آقا از پاترول پیاده می شوند و فضا راورانداز نموده و چونان بزی که از نظر آی کیو در مذیقه است اطراف را می نگرند و بدون اینکه فرق چنار را از جلبک تشخیص بدهند می گویند: "شنبه بیاید جوابشو بگیرید" و می روند.
ساعت هشت صبح شنبه: "این نامه رو ببرید فلان اداره برای بررسی بیشتر. تشخیص این مورد در حیطه وظایف ما نیست"
د اگر در حیطه وظایف شما نیست پس گوه خورده اید که قدم منحوث تان را در ملک ما گذارده اید. به هفت جای عمه تان خندیده اید که ما را تلکه کرده اید. ای تف به روح پدرتان که انسانهای بیشعوری چون شما را پس انداخت.
در آخر از اینکه خود را بسی کنترل نمودیم از خود شخیصمان تشکر می کنیم و دیگر زیاده عرضی نیست. باقی به گور پدرش، جانش هم از کنش بدرآید!!
پیام غیر بهداشتی متن: شاشیدیم به این سیستم اداری!
-----------------------------------------------------------------------------------

اطلاعیه (!!!):
ارسال و دريافت خودكار پيام‌هاي ياهو مسنجر و اي‌ميل روي تلفن همراه

جل الخالق!!

<< Home

Free counter and web stats