Monday, July 04, 2005

live 8

با توجه به اینکه شخص ما انسانی بسیار نیک بوده و هستیم، همواره از انجام یک کار خوب تا سرحد مرگ لذت می بریم و با دیدن یک حرکت مثبت به طور رسمی جو ما را در بر گرفته و حوس یک کار خوب در سر مبارک تک چرخ می زند.
متحیرالعین در حال بررسی "لایو ایت"، با خود اندیشیدیم، فسفر در کردیم و انگشت حیرت به دماغ فرو کردیم که اگر ایران هم یک پای این 8 (بخوانیدeight) می بود چه می شد؟
افکار ملوکانه را در وادی ممنوعه رها نمودیم تا حالی برده و شما را با ایران مدرن آشنا کنیم.

الف: طبق گزارش خبرگزاری قیژنا، کنسرت لایو ایت در میدان آزادی برگزار خواهد شد و پیش بینی می شود بیش از پنجاه درصد مردم در این کنسرت شرکت کرده و مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی خواهند زد (!!)
پ: عده ای اعلام داشتند که این کنسرت حرام است و هرکس برود، الهی روز خوش نبیند و از دماغش در بیاید ایشالا. الهی ... (!!!)
خ: در صدا و سیما همچنان بحث رییس جمهور منتخب و یکی دو نفر دیگر داغ است که هیچ ربطی به 8 ندارد (این که علامت تعجب ندارد!)
ژ: مردم در روز اجرای کنسرت به پای سکوی اجرای کنسرت رفتند که به خاطر دخالت لباس شخصی ها جهت جلوگیری از بروز موج مکزیکی و حرکات موزون درگیری ایجاد شده و کنسرت به نفع یک بر هیچ (!) لغو شد. لازم به ذکر است که نیروی انتظامی در این رخداد لبخند به لب داشت.

همانطور که از خود مشاهده در کردید افکار رهاییده شده ما نیز یک جایش به آنجایش پنارتی می زند. پس ما هم غور و تفحص خود را با چک و لقد و پایین کشیده و همان کنسرت آریان را در می یابیم (شینگیلک سبز!)، موج مکزیکی در می کنیم، دعوا می کنیم و به خانه باز می گردیم. لایو ایتمان کجا بود؟!؟؟!
-----------------------------------------------------------------------------------
گام نخست در بازسازی دیجیتالی تخت جمشید
-----------------------------------------------------------------------------------
آین آزادی هم سوژه ای است ها ا ا. به این عکس توجه فرمایید. بیچاره آزادی!
-----------------------------------------------------------------------------------

<< Home

Free counter and web stats