Wednesday, July 20, 2005

بياييد تمامش كنيم

از آنجایی که (یا هر جایی که!) ما انسان شریف، خوب و مرغوبی هستیم و همواره در پی انجام کارهای نیک، شیک و خوبی بوده و هستیم، دست یاری شجریان را فشرده و به شما هم امر می کنیم که بفشارید تا بار دیگر نیاز به بازسازی بم را برای خود و دیگر دوستان یادآوری کنیم تا بلکم یک حرکت مثبت اینترنتی دیگر کرده باشیم و نگران نباشید که در عوض صد در اخرت خدا را خفت می کنیم!!
استاد معزز، شجریان در پی اقدام شخصی برگزاری کنسرت همنوا با بم تصمیم به ساخت یک مجموعه بزرگ از مدرسه و هنرستان موسیقی نموده است (تا بلکم غیرت و ها را انگولکی کرده و خیری به مردم بم برساند). مدرسه و هنرستان موسيقى، نمايشگاه، سالن اجتماعات، واحد هاى تجارى مرتبط با موسيقى و باغى بزرگ با ۷ حياط در زمينى با مساحت ۱۴ هكتار كه قرار است زير بنايى با مساحت ۶ هزار و ۹۰۰ هكتار داشته باشد برای مردم بم ساخته خواهد شد. حال در اواسط اجرای این مجموعه نیاز به یاری دیگر هنردوستان عزیز دارد. «تا اينجاى كار نزديك به ۲۷۹ ميليون تومان يعنى تمام پولى كه براى ساخت باغ هنر بم جمع آورى شده بود، خرج شده است. مردم فقط در روز هاى اول كمك كردند. مابقى كمك ها از راه اجراى كنسرت همنوا با بم و فروش DVD و CD كه ۸۰ ميليون تومان درآمد داشت، كمك ۴۸ ميليون تومانى خانه موسيقى، دارايى شخصى شجريان و... جمع آورى شده است و هنوز از كمك هاى دولتى خبرى نيست. فرزاد خواجه نصيرى يكى از مهندسان پروژه مى گويد: اگر ۵۰۰ هزار نفر هر كدام ۵ هزار تومان در اين صندوق بيندازند، پروژه تمام مى شود.» صندوقى با شماره حساب ۴۲۸۰ بانك ملى شعبه هفت تير تهران به نام محمدرضا شجريان نیز تاسیس شده است که دستان یاریگر شما را می طلبد.
البته دیگر نگران نباشید! این بنده بی مقدار شخیص با شخصیت اقدام به اجرای این امر کرده و حال این پروژه فقط نیازمند 999 499 نفر دیگر است!! امید است با یاری تمامی دوستان و ایرانیانی که همچون بنده ی نیک پندار و شیک خصلت هستند (البته همچون بنده یافت می نشود!!) این پروژه بزرگ که به طور مستقیم روحیه مردان و زنان آینده را با هنر پیوند میدهد، به پایان برسد و بزرگ ترین نیاز ایشان را که همان امید به زندگی و تقویت روحیه و روح همبستگی است به سرانجام بینجامد. انعکاس این خبر در وبلاگ شما موجب خرسندی مردم بم خواهد شد
-----------------------------------------------------------------------------------
حال اصل خبر در روزنامه شرق: بیایید تمامش کنیم
-----------------------------------------------------------------------------------سایت استاد شجریان

<< Home

Free counter and web stats