Wednesday, June 15, 2005

hanky panky

امروز هم از آن روزهاست. هرچه میل ملوکانه مان انزجار خود را برای خودمان از هوای hanky pankyاین روزها اعلام میدارد باز هم به عنوان تبلیغات گوش ما را در نوردیده، به سلول های خاکستری نفوذ نموده و ما را در می نماید. لای این سلول های خاکستری پر شده است از سوتی ها، خالی ها* و گل باقالی ها**! هنوز اما در لابلای این سلول ها اثراتی از دو چهاره*** قبل هم به چشم می خورد که هرچند کوچک ولی مانند زمردهایی که سندباد در سفرهایش کشف کرد، می درخشند!! تنها دورانی که برای مدتی کوتاه عشق نمودیم و حالی بردیم و اقرار می نماییم که برای اولین بار افتخار هم نمودیم، به رییس جمهورمان، به ایران.
هرچند این روزها کمتر او را دوستمان می آید ولی هنوز او را می دوستیم، چرا که دیگر مثل او (حداقل در گروه هشتانه! هشتاد و چهار) نداریم. هنوز او را می دوستیم، چرا که اگر انشا می نوشت و داد گفتگو سر می داد، کشورهای دیگر را در مقایسه با ایران، بلاد کفر!! قلمداد نمی کرد. (وا اسفا به حال مشاور تبلیغاتچی اش)
چرا که تمام حرف های قشنگ با طعم لیمو و آناناس را (هر چند کم اثر) زد و ناگفته زیبایی باقی نگذاشت برای این هشتانه که حال ملوکانه ما را در می نوردند، با تکرار ناشیانه قیل و قال های قدیمی و فشار صندلهای نو و واکس خورده شان بر روی شانه هایمان.
ما که انتخابات را برای شخص شخیص خودمان تحریم نمودیم. اقل کم اگر به راه راست هدایت نمی شوید، به یک انسان فرهنگی و یا یک اصلاح طلب رای بدهید!!
*= خالی بندی ها
**=
***= دوره چهارساله
-----------------------------------------------------------------------------------
خاتمی خوش تیپ تر از همیشه، بدون عبا و عمامه
-----------------------------------------------------------------------------------

<< Home

Free counter and web stats