Tuesday, May 03, 2005

Can u speak English?

روش تدریس زبان انگلیسی یکی از مسایلی که کلیه افرادی که سعی در آموزش این زبان بین المللی دارند به آن توجه می کنند. ولی نمی دونم چرا آموزش و پرورش اصرار داره که از خودش به صورت و هردن بیل!! متد آموزش در کنه. آخه نوشتن و تدوین این کتاب ها که کار هر ننه قمری نیست! چرا به جای استفاده از روش های تدوین شده و استاندارد، از خودمون آموزش در می کنیم!؟ به همین دلیل نتیجه آموزش زبان انگلیسی در مدارس ایران به نظر از ده درصد تجاوز نمی کنه. در حالی که مباحث ارایه شده در کتاب های دبیرستانی با این حجم زیاد مطالب باید این توانایی به دانش آموز بده که مثل بلبل انگلیسی صحبت کنه
منظورم از این همه اراجیفِ ، گیر دادن سلسله وار به وزارت خونه های مملکت نیست!! چند وقت پیش شنیدم که ماشین های حمل زباله در ژاپن در طی یک اقدام متحیرالعقول کننده!! دست به آموزش زبان انگلیسی در سطح شهر زدند! به این صورت که به جای کشیدن آژیر و یا جر دادن حنجره هاشون با پس زمینه اصوات انکر! پاره ای از مکالمات ساده رو با بلندگو پخش می کنند و عین عبارت ها هم روی آشغالانس! مزبور نوشته شده. مصاحبه با مردم هم نشانی از موفقیت این طرح بود
من فقط در تعجبم که هنر نزد ایرانیان است و بس!!! کاش یک ذره از این احساس مسولیت این چشم بادومی ها نزد ایرانیان بود و بس!!ا
-----------------------------------------------------------------------------------
احمدی نژاد: "من از دیر رسیدن آقای خاتمی هم خوشحال شدم و هم ناراحت! خوشحال به خاطر اینکه بالاخره پاره ای از مشکلات مردم درک کردند و ناراحت به خاطر اینکه خیلی دیر به مشکلات مردم پی بردند! و دیگه فرصتی برای ایشون باقی نمونده". این یعنی اینکه شما عرضه ندارید و من دارم. شما نمیفهمید و من می فهمم و کلن شما هستید و من خوبم ... ا
می خواستم در مورد اظهار نظر شهردار معظم اله تهران من باب دیر رسیدن خاتمی به جشن فارغ التحصیلی دانشگاه تهران بنویسم، دیدم هر چقدر بخوام مودب باشم، غیر از حروف را، و، از، یا و است!، همش خط خطی میشه، پس بی خیال شدم
-----------------------------------------------------------------------------------
Deutsch, Warum nicht? برنامه آموزش زبان آلمانى
حالا که از اقدام دولت جهت آموزش زبان انگلیسی ناامیدید، آلمانی یاد بگیرید!!ا

<< Home

Free counter and web stats