Monday, May 23, 2005

عجب!!

از کرامات شیخ اجل اینکه، گفت: پنج انگشت میشه یک وجب! بعضی وقت ها بهتر است بعضی نفرها حرف مفت! نزنند. چرا؟ چون همواره از خود گلواژ و در می کنند. آخر مردک (زیر خط خطی الاق است!!) مگر مجبوری از خودت کمالات صاتع کنی. (حالا که خوب فکر می کنم میبینم شاید هم مجبور بوده!)
در برنامه تاریخ معاصر ایران از شبکه معزز یک (!!) شنیدیم که: "شاه اصولن آدم بی سوادی بود. به طوری که حتی سخنرانی های ساده را هم مجبور بود از روی نوشته بخواند ..." . دست بر غذا! در حال سیر ملوکانه در کتاب گفتگوهای من با شاه (من نه ها ا ا) امیر اسداله علم بودیم که این جمله آمد پدید:
"یکشنبه 4 بهمن 1348
... کنفرانس مطبوعاتی شاه درباره وضعیت نفت سه ساعت به طول انجامید و او چنان با استادی از عهده برآمد که بی اختیار و ان یکادی خواندم و به او دمیدم (!!). ...پرسشهای گوناگون خبرنگاران را به انگلیسی سلیس، فارسی یا فرانسه جواب میداد. حقیقتن نمایش خیره کننده ای بود و بیشتر از آن جهت چشمگیر بود که شاه موضع را مثل موم در دست داشت... .
"
آخر مردک (همونی که بالا بود!!) چرا برای بالا کشیدن خودتان اعلی حضرت همایونی را پایین می کشید!! درست است که آن ابله بی عرضه بود ولی حیای گربه کجا رفته! البته فکر می کنیم این مردک (همون!) در آن دوران هنوز در پیاز یا موز می زیسته است!
باری، خواندن این کتاب را به کلیه متولدین دهه شصت جهت جلوگیری از دراز شدن گوش هایشان توصیه می کنم!!
-----------------------------------------------------------------------------------
این هم یک فیلتر شکن خفن. حتی! برای اورکات و سایت های و !!
-----------------------------------------------------------------------------------
شما به رفسنجانی رای میدهید؟ راستی خدای نکرده، همینجوری کلی رای نمیدهید یا نه، رای نمیدهید؟! ما که با دیدن این آمار کمی حظ وافر بردیم، خفن!
-----------------------------------------------------------------------------------
جان هرکسی که دوست میداریدش از پرژن بلاگ (پرشین بلاگ) بکشید بیرون! کامنت هایش شما باز نمی شود

<< Home

Free counter and web stats