Monday, May 16, 2005

انتخابات

انتخابات امسال به جای ایجاد حس انتخاب، بوی ، نه...! بوی گدایی میده. گدایی حمایت، حضور پرشور، رای، رای؟! نه... آمار! چرا کسی نمیفهمه که راههای بهتری هم برای جلب رضایت مردم وجود داره؟!ُ مردم خودشون فریاد می کشن که...
به نظر میرسه اتفاقات این بیست و هفت سال این نتیجه را تداعی کرده که شخص انتخاب شونده خیلی هم مهم نیست و به همین دلیل هم بازار پرشور کلمات کلیشه ای – انقلابی "مردم همیشه در صحنه، دشمن!، مشارکت مردمی، دست بیگانگان،..." بازم داغ تر! شده. البته همیشه بد بهتر از بدتر عمل میکنه ولی شاید تغییرات اپسیلونی همیشه نتیجه بخش نباشند.
باری، بحث شیرین انتخابات با شیوه های جدید پرت کردن حواس و نیز همراه است. این قبیل اقدامات عبارتند از جلوگیری از افزایش قیمت بنزین فقط به مدت شش ماه، پخش انواع فیلم سینمایی احتمالن تا آخر خرداد ماه، پرداخت و !، مشابه سازی فضای آزادی بیان! نسب انواع پلاکاردهای ما خوب هستیم!!، پخش گفتگوهایی با مضمون مشت محکمی به دهان آمریکا اینا و همچنین شعارهایی از قبیل من پیاده رو ها را موکت می کنم!، هر ایرانی 50هزارتومن، من مرد تنهای شبم! و غیره را نیز به آن بیافزایید.
به هرحال من فکر می کنم (توجه بفرمایید، اینجا من تنهایی به همراه خودم فکر می کنم! هی! با تو ام !) رای ندادن صدای بلندتری است. اگه اینبار هم گوش هامون دراز بشه معلومه برای همیشه این قابلیت رو خواهیم داشت!!
-----------------------------------------------------------------------------------
این عکس من نگرفته ام!
چون اگه من اونجا بودم حتمن کتک کاری میشد
-----------------------------------------------------------------------------------
مثل اینکه اظهار نظر من در مورد زبان انگلیسی مورد توجه واقع شده!! همایش آموزش زبان انگلیسی در دانشگاه تهران برگذار شد.

<< Home

Free counter and web stats